Jin
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:10, 26 Sie 2010 Temat postu: Areny /Team poradnik ogólny |
|
|
Jest wielkim zwolennikiem PvP o czym każdy wie xD Starałem się o przypomnienia aby dołączyć na wsg i teraz już wszyscy chodzą nie patrząc nawet na to xD Dzisiaj opiszę inny sposób pojedynków czyli areny.
Głównym celem Aren jest zaoferowanie graczom konkurencyjnego środowiska, które nie wymaga ogromnego wkładu czasu, lecz raczej zdolności i zgrania całej drużyny. Poziom wymagany, aby dołączyc do drużyny arenowej to poziom 70.
Drugim bardzo ważnym powodem są itemy jakie możesz graczu wygrać xD Otóż do zdobycia jest set 4
Tutaj macie link do obejrzenia itemów
[link widoczny dla zalogowanych]
Patrzcie w sekcje sets 4. Jak już zobaczyliście co jest do wygrania widzicie, że jest o co grać
Tak jak battleground’y, Areny są to obszary instance, gdzie gracze walczą przeciwko sobie w drużynach.
Aktualnie w grze znajdują się trzy areny: Ring of Trials, Circle of Blood i Ruins of Lordaeron. Każda Arena jest inaczej rozplanowana i posiada unikalne smaczki, które wplatają w walkę elementy strategiczne.
Na początku każdego meczu obie drużyny umieszczane są w oddzielnych boksach po przeciwnych stronach areny. Wtedy rozpoczyna się odliczanie. Wszystkie aktualne dopalacze (buffy) i wyczarowane przedmioty (conjured items) zostaną usunięte w chwili wstąpienia na arenę.
A tutaj oficjalne info na temat aren wydane przez pewnego gracza:
* Twoje życie i mana są odnowione do maxiumum.
* Koszty czarów i skilli w Manie/Rage’u/Energii są zredukowane do zera, gdy trafiasz do poczekalni – będziesz musiał wrzucic na siebie wszystkie czary ochronne jeszcze raz.
* Koszty Soul Shard są obniżone do zera, aby Warlockowie mogli wytworzyc Healthsone’y dla swoich drużyn bez potrzeby zabierania dodatkowej liczny kamieni. Oznacza to także, że mogą przywołac demony w czasie oczekiwania bez zużywania Soul Sharda.
* J.w., Demony (pety dla Hunterów) muszą być przywołane jeszcze raz po wejściu do poczekalni.
* Gracze nie mogą zmieniac uzbrojenia od momentu, gdy walka się zacznie, nawet gdy są czasowo wykluczeni z walki. Zmiana uzbrojenia jest jednak możliwa podzas jednominutowego czasu na przygotowania poprzedzającego walkę. W czasie walki dozwolona jest jedynie zmiana broni w głównej ręce, drugiej ręce lub zasięgowej.
* Podczas pobytu na arenie nie można używac żadnych zużywalnych przedmiotów (consumables) innych niż bandaże i przedmioty wyczarowane.
* Gdy rozgrywka się rozpoczyna, każdy gracz zostaje automatycznie oznaczony flagą, która informuje, do jakiej drużyny należy.
Drużyny arenowe, tak jak gildie, są stałymi grupami graczy z własną nazwą i symbolem. Istnieją 3 różne typy drużyn:
2v2
3v3
5v5
Możliwe jest bycie w kilku różnych drużynach naraz, ale tylko w jednej drużynie danego typu; na przykład niemożliwe jest bycie naraz w dwóch drużynach 3v3, ale można być jednoczescie w druzynie 2v2 oraz 5v5. Oprócz tego postac musi posiadac lv 70 zanim może stworzyc lub dołączyc do druzyny arenowej.
Jak założyć arena team? O tym pisał już Furianus ja tylko szybko przetłumacze co ważniejsze info.
Możesz założyc team w 3 miejscach
"King" Dond - położony The Ring of Trials in Nagrand
Bip Nigstrom - położony Gadgetzan in Tanaris
Steamwheedle Sam - położony Circle of Blood in Blade's Edge Mountains
Założenie arena teamu kosztuje o to cennik:
Arena Team (2v2) - 80 g
Arena Team (3v3) - 120 g
Arena Team (5v5) - 200 g
Po założeniu teamu musisz dać " do podpisania" zgode czyli podejść do nich i dać by zaakceptowali i przyłączyli się do teamu.
Teraz już możesz dołączyć na policzane walki.
|
|